Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


četrtek, 05. junij 2014

Slastni plodovi


Glede na bogato domače obiranje češenj, malin, jagod, ribeza, ... se mi zdi, da je leto naklonjeno jagodičevju in sadnemu drevju. Upam, da bo tudi bera paradižnika, kumaric, bučk in ostalih plodovk na domačem vrtu tako dobra. Se tudi vi kaj plazite po vrtu in obirate sladke plodove?

Paprike, mini kumarice, cvetača in čuvaj muc
Letos sem posadila v lonec še stebričasto jablano Pomgold - na njen je natako 5 jabolk (da se mlado drevo ne izčrpa, je potrebno spomladi nekaj plodov odstraniti)
Lubenica Ingrid je dobila mesto v posodi z vodno rezervo - včeraj sem preštela plodove - zaenkrat sem jih naštela 6, pa še cveti :) Za poizkus sem eno sadiko posadila na vrt, drugo pa v posodo in postavljena na vročo teraso. Zaenkrat kaže, da bo tale v posodi zmagovalka - res pa je, da jo skrbno zalivam in gnojim.
Hrustljava solata privablja nedležne polže - sem nastavila past s pivom
Šele ko sem slikala malo kumarico Baby rocky sem zagledala mamo in hči uš
Simska dvojčka
Cepljena kumara Bella F1
Paradižniki imajo letos železno konstrukcijo in so privezan na vrvice - lani smo imeli probleme, saj stare opore niso bile dovolj visoke in močne za cepljene paradižnike
Veseli pa me, da sem včeraj prejela sliko zadovoljnega kupca češnje Carmen - debeloplodne češnje. Pred 3 leti je posadil takrat dvo-letno sadiko in letos je češnja obrodila z velikim številom plodov.

Da si boste lažje predstavljali velikost ploda
Ni fotomontaža
Na zalogi imamo veliko lepih sadik češenj Carmen, pa tudi češnje Tamara, katere plodovi so prav tako veliki, zori pa cca. 10 dni pozneje.

Pa še malo cvetočega oddiha ...
Ni ravno cvetoč nasad, je pa slasten - stevija in čokoladna meta
Geranium Rozanne ima prelep cvet
Zimo je preživela skrita v zemlji tega lonca

Jutranji pogled na skalnjak - rumeno zeleni euonymus, sivi - modri brin, trajni nagelj, campanula, ...
Lupinusi
Vrtnice Leonardo da Vinci
Trajni nagelj, ki omamno diši - žal sem zamudila in ga nisem slikala pred 3 tedni, ko je bil poln cvetov

Cvet lubenice Ingrid
Trajni viseči nagelj


1 komentar:

  1. Tudi jaz imam občutek ,da je letos leto jagodičevja,zato se shrambe polnijo s kompoti,soki,marmeladami,sladoledi....nimam pa letos sreče s korenčkom,sem ga že štirikrat sejala pa nič.Hvala za prelepe fotografije!

    OdgovoriIzbriši