Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


sobota, 28. junij 2014

Konec zgodbe.

Ne izpostavljam se ravno pogosto, sploh pa nerad v javnosti. Tokratna situacija me kliče, da zapišem nekaj besed. Javnost potrebuje junake, zanimive zgodbe, zmagovalce. Tokratna zgodba žal ni takšna.

A naj vseeno razložim.

Takšen čas pred dvema letoma je mineval v popolnoma drugačnem vzdušju. Z Rajetom in Ruth smo premlevali kaj vse bomo skupaj naredili ...
Potem pa, .... snežni plaz ..... neizmerna tišina in praznina je zarezala v našo skrbno načrtovano prihodnost. Tistega decemberskega jutra. Pa ravno na poti k Reševim smo bili predno gremo silvestrovat na Pokljuko.
Da bo težko smo pričakovali. Da bo tako zelo težko, pač ne. Samo en bralec naših blogov je zapisal:  ˝Ne razumem in hudo mi je˝.  Ruth je bila duša vrtnarije. Kako zelo, smo vsi skupaj začeli dojemati šele, ko je odšla. Vse težave, povezane z milijon majhnimi ali večjimi tegobami v vrtnariji, so bile zaradi njene energije, ki jo je izžarevala in z njo privabljala številne ljubitelje rastlin, zdele premagljive.
Vse špranje v oknih, luknje v ceveh, so bile zaradi njene energije nekoliko manjše. Pa nismo zmogli. Lukenj je bilo iz dneva v dan več in na neki točki sem se moral odločiti.  Ko sem poslal pismo, da smo obupali, se mi je utrnila solza. Biti ˝grobar˝ vrtnarije, ki ima zagotovo najbolj prepoznavno dušo daleč naokoli ni prijetno. Muka!  Toda ravno tako je muka, ko vidiš, da ta vreča nima dna, niti ni izgledov da bi bilo kdaj bolje, ... Jaz tega preprosto ne znam. Ruth, oprosti!
Zahvaljujem se Rajetu, mami Slavki, atu Jakatu, Mihatu....
Hvala tudi vsem sodelavcem: Mileni, Brigiti, Andreji, Stani, Sonji, da ste korektno in pošteno oddelali do konca. Lahko bi odšli januarja, ko ste izvedeli da je konec.
Skoraj vsak vikend gremo na Pokljuko in vsakič posebej mi bo hudo na cesti mimo Mošenj. 
Oprostite vsi ki sem vas razočaral.

Igor Kolenc

3 komentarji:

  1. Neizmerna škoda, da se je zgodba morala tako končati! Sploh zato, ker bi vam človek privoščil uspeh, saj ste vsi dobri in delavni ljudje. Je pa po drugi strani to še en dokaz kako poseben človek je bila Ruth - duša vrtnarije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spoštovani!
    Hvala Vam za vse nasvete,fotografije,takšne ali drugačne zapise...Kot zvesta bralka ZELENIH PRSTOV sem želela uspehov in vsega dobrega vsem na vrtnariji.A žal....Ob koncu zgodbe mi je hudo in pogrešala bom kakor pogrešam čeprav samo kot bralka tudi izjemno RUTH vse te objave.Vse dobro še naprej želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Še vedno nam ostaneta 2 "luštna" vrtna centra v Ljubljani in v Kalcah pri Logatcu, ter vrtnarija v Ljubljani na Viču. Tudi Zeleni prsti bodo ostajali na spletu, vsekakor bodo delili še naprej kakšne nasvete, utrinke, ...
    Še vedno smo močna ekipa, željni delati in iskati novosti, zagotoviti lepe in kvalitetne sadike, ter nadaljevati začrtano pot.
    Hvala vsem bralcem, kupcem, ljubiteljem lepega, ostanite še naprej z nami!

    OdgovoriIzbriši