Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


sreda, 09. oktober 2013

Dobro vrtno orodje

Kadar vzamem v roke vrtne škarje se spomnim dogodka izpred ... uf, uf ... let. S starejšo sestro sva se stalno potikale po domačem vrtu, brskali po zemlji, najljubše sestrino orodje pa so bile vrtne škarje. Jaz sem vejice držala, ona pa je veselo sekljala. Saj 4 leta starejši sestri pa res lahko zaupaš. Dokler mi nekega dne ni odrezala zgornjega dela mojega 5 letnega palca. Tisto leto so vse družinske slike pridobile novo podobo; moje velik, bel povit palec in moj nesrečen, jokast obraz.

Zanimivo, ampak dogodek se mi je takoj prikazal pred očmi, ko sem "gruntala" kaj naj napišem o vrtnih škarjah, katere so od tega trenutka naprej naprodaj v naših vrtnih centrih.

Torej malce bolj resno; predstavljam vam profesionalne škarje za obrezovanje Master in sicer v dveh različicah.

Profesionalne škarje za obrezovanje, kompaktne in robustne - Master XtremGeTec - Compact C1


- rezilo iz posebnega kaljenega jekla, s prevleko proti prijemanju
- vijačeno vzvodovje
- za rezanje vejic in vej do debeline 20 mm
- za ekstremno močan rez, tudi za suhi in trdi les
- minimalen napor zaradi inovativnega zobniškega prenosa moči
- zelo kompaktne, robustne in zdržljive škarje
- atraktiven izgled iz anodiziranega aluminija
- ergonomska oblika ročaja, dober oprijem
- nedrseč ročaj
- trpežno, nerjaveče jeklo

Druge pa so profesionalne škarje za obrezovanje pod oznako Master XtremCut S1



- rezilo iz posebnega kaljenega jekla (SK5 visoko ogljikovo jeklo), s prevleko proti prijemanju
- idealna za rezanje cvetja, vrtnic in majhnih vejic
- za ekstremno močan rez, tudi za suhi in trdi les
- mehanizem, ki zagotavlja lažje delo z manj napora s pomočjo vzmeti
- izredno majhne, priročne in lahke škarje, hkrati pa robuste in čvrste
- primerne tudi za manjše dlani (ženske)
- ergonomska oblika ročaja, dober oprijem
- praktično zaklepanje
- nedrseč ročaj
- trpežno, nerjaveče jeklo

Pa da vam še nekaj zaupam; škarje smo preizkusili na sejmu v Nemčiji in zagotavljam vam, da tudi najdebelejša, najtrša, najbolj suha veja ni ovira, da je ne bi prerezala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar