Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


četrtek, 21. februar 2013

Povzetek delavnice predstavitve sokovnika Omega v Podvinu, 15. februarja, z ga. Matejo Reš

Prejšnji petek smo imeli v predavalnici vrtnega centra Podvin predavanje in predstavitev sokovnika Omega, ki ga je vodila ga. Mateja Reš.
Takole je strnila  to prijetno druženje ljubiteljev/ic zdrave prehrane.



Naj začnem z resnico. Ni bilo kaj prida prijavljenih in nameravala sem že odpovedati delavnico. Poleg tega je bil informativni dan na srednji šoli in menila sem, da moram za vsako ceno peljati sina še na eno šolo. In kar malce prav mi je prišlo, da delavnice ne bi bilo. Potem me je poklicala Brigita in rekla, da prideta s sodelavko Stano na predstavitev. In sem rekla, da je ne bo. Potem pa sem se čez par minut ojunačila in rekla, če mi segrejeta učilnico in počistita, pa naredim bolj v družinskem krogu. Čemu tako sprenevedanje?

Težko mi je bilo priti v Podvin, saj nisem vedela, kako naj sploh začnem brez Ruth. In izgovorov je bilo kar nekaj.
Zato Brigita in Stana, res hvala za roko, ki sta mi jo ponudili.
Poleg tega se vama zahvaljujem za pomoč. Brigita tebi za pomivanje posode in Stana tebi za fotografijo.




Obe sta nadomestili Ruth, ki je vsakič, ko je bila doma klub temu, da je imela svojega dela čez glavo, vedno priskočila na pomoč. In ne samo to. O, Mateja, a prinesem citronko za sok, o spotoma sem nabrala še koprive, pa pšenično travo. 
Ja, taka je bila Ruth. Da ne pozabim pohval, ki jih je bila polna.
Ja, Ruth, ko sem stopila v tvojo predavalnico, te je bilo polno povsod.
Vesela sem, da smo s skupnimi močmi prebili led.

Še to.
Odločila sem se za prostovoljne prispevke za udeležbo na delavnici. Ves zbran denar na teh delavnicah, ki jih pripravljam v Podvinu je namenjen Pii, Ruthini hčerki, ki študira v Amsterdamu. Pia je zelo pridna in nadarjena študentka saksofona. Hvala vsem, ki ste prispevali.




Ja, in hvala Brigiti, ki je prinesla s seboj zlato (rdečo) peso. 
Jo kdo že pozna in morda ve, kje se dobi seme?
Sok je okusen, sladek, zlato rumen, nima tako zelo izrazitega okusa po pesi. Tudi presna je odlična. Smo pokusili vsak eno rezino.





Zdaj pa tako, kot sem obljubila, recepti:

1. DEL

Zelenjavni sok:


najprej pesa



pa malo kalčkov


nato endivija




za 1 l soka smo porabili

800 g korenja
1 zlata pesa
na palice razrezan kocen enega brokolija
malo kalčkov brokolija
3 zelo majhni (domači) stroki česna
10 listov endivije
1/4 ekološke limone

Vse to smo posočili, dolili malo vode in bilo je prav pitno


Sadni sok z malo zelenjave



za 2 l soka smo porabili

10 jabolk
4 pomaranče
1/2 ekološke limone z lupino vred
okrog 200 g zelene
za 1 oreh ingverja

Vse smo posočili in bilo je kar OK. Zelo preprosto


Mleko mandljevo + ovseno


100 g mandljev , ki smo jih namočili za 8 ur
50 g oluščenega ovsa, ki smo ga namočili za 8 ur
1 l vode

Vse smo spustili skozi sokovnik z nastavkom za sočenje, zalili z vodo in še enkrat spustili skozi. Dobili smo mleko. Lahko bi dodali vaniljo in med, pa so se udeleženci odločili za nezačinjeno različico.

Ostanek od mleka smo porabili.

Presna tortica s kakavom in banano (čisto ne, ker je vsebovala piškote)



Testo:
ostanek od mleka - pulpa
2 žlici sezama
2 žlici lanu
3 žlice kokosa
3 žlice rozin
pest preprostih piškotov
3 žlice sončničnih seme




Vse to smo zmleli s sokovnikom OMEGA - z nastavkom za mletje1 in položili v manjši model za torto. Po dnu smo posuli malo mletih piškotov. Dno smo obložili s papirjem za peko. V resnici bi bilo dovolj le recimo lešniki in datlji za testo. Mi smo vse to uporabili zato, da smo pokazali, kako se melje.

Nadev:
150 g indijskih oreščkov, namočenih 8 ur
100 g datljev brez koščic, namočenih 8 ur
1 banana
1 velika žlica kakava
80 g kokosove maščobe (uporabili smo tisto iz Hoferja brez okusa)
vanilja v prahu

Vse sestavine nadeva smo zmleli skozi sokovnik OMEGA z nastavkom za mletje, vmešali stopljen kokosovo maščoboo, vaniljo in zmleto maso še enkrat spustili skozi sokovnik. Maso smo nadevali na testo, poravnali v modelu, nato pa smo se želeli znebiti še mase, ki je še ostala v bobnu. Zato smo zmleli še malo lešnikov in vse skupaj nadevali naravnos na tortico, vse poravnali in na koncu posuli s kakavom.
Za slabo uro smo postavili v hladilnik in razrezali na drobne kose, saj je torta zelo nasitna.
Res je bila zelo okusna.
Tako pripravljena torta lahko stoji v hladilniku 4 do 5 dni.







Dovolj?

Ne, sledil bo še drugi, preostali del tega, kar smo ustvarili. V prihodnjih dneh.

Do takrat pa veliko okusnih zdravih napitkov in jedi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar