Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


petek, 25. januar 2013

Zasaditev, načrtovanje, svetovanje, ...

V sredini novembra sva z Ruth sestavljali prospekt za svetovanje, načrtovanje, zasajevanje korit, vrtov, ... Vem, da sem ji rekla, da naj spesni nek naslov. In ona kot iz topa: "Narava počiva, mi načrtujemo!" "Hudiča, ali imaš naslov spravljen v žepu?" sem jo vprašala. Samo nasmehnila se je.

Ruth se je veselila načrtovanj, svetovanj, druženja z vami, ... 
Očitno nam ni bilo namenjeno biti dolgo pod isto streho. Plani Onega so bili drugačni. Tisti "Zakaj??" ostaja v zraku. Očitno smo na potezi mi.
Verjetno bi bila njena želja, da njeno delo opravljamo še naprej. Težko bo stopiti v njene čevlje, vendar potrudili se bomo. Najbolje so poznali njeno delo zaposleni v Podvinu in tam bomo tudi nadaljevali. 
Za termine, nasvete pokličite gospo Stano Petkovič na telefon 031/673 721 ali pokličite v vrtni center na telefon 04/530 90 60. 

Ruth je vedno imela v roki fotoaparat in zapustila mi (nam) je pravo zakladnico fotografij. Tukaj jih je samo en delček ... ostaja jih še na tisoče. Hvala Ruth!











Ni komentarjev:

Objavite komentar