Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


petek, 18. januar 2013

Opojnost binkoštnih nageljčkov


Te dni, ko zunaj tako okrepljeno sneži, mi je po daljšem času v roke znova prišel družinski album. Nekoliko zapostavljena in zaprašena zbirka fotografij, skrbno shranjenih  družinskih spominov, me je popeljala v čas, ko sem še kot otrok počitniške dni preživljala pri svoji babici.




Njen vrt je bil pravi pašnik za metulje. Poln prelestnih barv in vonjav. Zelo dobro se spominjam, kako smo otroci v igri prislanjali noske s cveta na cvet, da bi bili kot metuljčki in vonjali rožice.

Najbolj mi je v spominu ostal nageljček, ki ga je babica imenovala binkoštni nagelj. Nasajen je bil vse naokrog po robovih gredic in omamno lepo dišal.


In prav takšne sem si zamislila za letošnjo pomlad. 


Vem, da je zunaj še prava zima in vse lepote rastlinstva v globokem spancu, vendar pa se vseeno že veselim prvega razcveta opojnih nageljčkov, ki smo jih nasadili lani poleti.















Ni komentarjev:

Objavite komentar