Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


četrtek, 25. oktober 2012

Vrtnarjenje pred kamero

Včeraj sem pred kamero delala v Kranju.
Snemali smo nadaljevanko za TV Slovenija, začeto spomladi ob sajenju tega lepega minivrtička.
Ob koncu sem se lotila obrezovanja - nadzemnih delov perovskije ter dehtečih sivkinih cvetnih stebel.
Sicer pa je bilo moje najpomembnejše opravilo sajenje čebulnic. 
Jarice in anemone je lastnica vrta pravočasno namočila.

Zamenjala sem sezonsko cvetje v visečih košarah. 
Dipladenijo je v skledi nasledila skimija.
Lotila sem se razporejanja čebulnic ...

Novogvinejske vodenke so se tudi v vročem poletju počutile odlično.

 
Tole je ena sama sadika belega bidensa. Pokrila je kvadratni meter gredice.


Slovo od sezonskega cvetja ni lahko, a za soboto napovedujejo sneg.

Bujen zeliščni kotiček
V prvem letu življenja tega vrtička so cigaretke, dalije, bel bidens in tunbergija dobro izpolnile svojo nalogo.
Uporabni del sedaj žari po zaslugi aronije in šmarne hrušice.

Dozorevajo zadnji plodovi.


Čebulnice sem posadila tudi ob zelenjavni vrt, pod ginko.
Novogvinejske vodenke sem zamenjala z rumenimi drobnocvetnimi mačehami.

Na sončnem delu vrta pa sem poletno sezonsko cvetje nadomestila z drobnocvetnimi mačehami v beli in oranžni barvi.
Dehteče delo za zaključek snemanja ...



Ni komentarjev:

Objavite komentar