Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


torek, 23. oktober 2012

Izkoristimo lepo vreme!

Ko se po avtocesti podam v meglo, se zahvalim soncu, ki navsezgodaj obsije pokrajino pod hribi. Danes sem se ob osmih za hip morala ustaviti ...
 

Sicer pa sem vstala ob petih in dokončala članek za Družino. 
Tokrat sem se lotila domačega pridelovanja semena. Na sliki je dolga vigna.
 
Ob devetih sem postavljala grmovnice in drevesa okrog novo zgrajene firme.

Želela sem skriti številne jaške,

 olajšati košnjo na brežini,


in popestriti parkirišče.
Stana in Andrej sta delala ves dan, najprej sta odstranila travno rušo, posadila rastline, položila tkanino ter nasula mleto lubje.
 

Ogledala sem si, kako je uspel naš projekt na trgu pred cerkvijo.
Drevored ambrovcev sorte 'Gum Ball' je enkraten.

Rastline v gredicah vse prašne malce trpijo ob gradnji vodnjaka, a bodo preživele.

Nato sem se ustavila na vrtu v Virmašah.





Moja naslednja postaja so bile Milje, kjer bomo uredili površino ob novogradnji.


Popoldne pa so si sledili svetovalni termini.
Številni želite izkoristiti lepo vreme tudi za vrtnarjenje ... 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar