Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


sobota, 01. september 2012

Vrtnarski pozdrav!

Najprej topel stisk roke. Naj vam ne bo nerodno, če imate malce črno za nohti :)
Na tej strani se bomo srečevali tisti, ki poznamo blagodejno delovanje zemlje na prstih.
No, v resnici smo že stari znanci, saj smo skupaj od leta 2007 - na blogu Kdor zaseje vrt, zaseje ljubezen. Tam je bilo vsega po malo - preplet moje družine, vrtnarjenja, rožic, hribov, športnih aktivnosti, kuharije ...

Letošnje leto je posebno, zaznamovano s selitvami. Z mojim Rajetom sva si pred kratkim ustvarila nov domek. Naša Vrtnarija Reš pa se je preselila pod okrilje firme Vrtko - in to z današnjim dnem.
Spremembe so gonilo razvoja in so prepotrebne. Prepričana sem, da bomo skupaj delali dobro!
Zdi se, da si je v naši deželi tudi v vrtnarstvu veliko lažje metati polena pod noge, kot si podati roke. A nam, Vrtnariji Reš, in dolgoletnemu poslovnemu partnetju, firmi Vrtko, je slednje uspelo. In ponosna sem na to!

Moj prispevek k skupnemu delu je začetek ustvarjanja nekakšne spletne knjige. Do sedaj sem napisala ducat takih, ki so otipljive s prsti. Tudi ta bo resnična, nastajala bo pred vašimi očmi.
Se beremo, vsak dan, v vseh letnih časih ...  




 Dobrodošli!


3 komentarji:

  1. Dobrodošli, Zeleni prsti. Kakorkoli, zraven smo :)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečno!! Splovitev uspela, naj bo plovba mirna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Me veseli, da si pisanje tvojega novega bloga začela z bodalico - saj veš, kako rada ima okrasne trave. Letos si jih posadila kar veliko, in na svojem blogu bom v naslednjih dneh objavila fotografije tvojih letošnjih zasaditev s travami.

    Uspešen začetek "nove" kariere in hvala, da boš poskrbela, da bodo naši prsti vedno bolj zeleni.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši