Kje nas najdete!

Kje pa nas najdete?
Vrtni center in cvetličarna Ljubljana, Vodnikova cesta 100, Ljubljana, tel. 01/515 64 52, 01/515 64 52
Vrtni center Kalce, Cesta v Kalce bš, Logatec, tel. 01/750 94 67, 01/750 94 67


več na www.vrtko.si
Nakupovanje rastlin preko spleta: www.floraexpress.si/ ali pa nas pokličite na telefonsko številko 08/385 98 03


torek, 18. september 2012

Brežina - nujno zlo ali veselje?

Nekateri se jezite nanje, drugi si jih želimo.
Roko na srce - tale teren je izgledal obupen, a sedaj po brežini teče potoček in ko sem med skalami postavljala rastline sem neskončno uživala.



Lastnica mi je izbiro rastlin povsem prepustila. Na vrtu, ki se spogleduje z dolino, tako ni klasičnih mestnih rastlin. Ogrodje sestavljajo ginko 'Mariken', latnata hortenzija, okrasna jablana, krhlika, temnolistni bezeg in dren cvetnik.

Zasaditev s trpežnimi trajnicami je igriva in bo zanimiva v vseh letnih časih.


Nizki bodeči češmini imajo določen namen - preprečujejo prehod otrokom na izpostavljena mesta.


V tem delu so pomladanske čebulnice v žarečih barvah, na drugi brežini pa zasanjano romantične.


Od vedno zelenih rastlin sem tu uporabila hiksijeve tise, ruševje, sivko in pomladansko reso.


Ob potočku je kopica manjših grmov, ki bodo cveteli od pomladi do jeseni.


Se spomnite, ko sem v tej objavi opozarjala na kvaliteto kupljene zemlje.

Danes je bilo sajenje pravi užitek.


Kombi je bil do zadnjega kotička napolnjen z rastlinami, a nekaj mi jih je kljub temu zmanjkalo. Na tistih mestih čakajo posajeni prazni lonci.


1 komentar:

  1. kak luštno! Iščem ideje za mojo mini brižino:) tole je krasno!

    OdgovoriIzbriši